Fakturerings- og betalingsbetingelser
Hos ATL Montage har vi følgende ønsker til vores samarbejde og handel i forhold til fakturering og betalingsbetingelser:
- I vores økonomisystem har vi en automatisk scanner til fakturaer, der dog kun kan læse pdf-filer. Derfor bedes I maile fakturaer som pdf-fil til os med kun én fil pr. faktura.
- Fra vores side sørger vi for, at alle fakturaer er betalt til rette tid efter vores månedsafslutning. Dog vil vi gerne samle betalingen til max én gang pr. måned for vores leverandører. Vi har derfor et ønske om +25 eller 30 dage som betalingsbetingelse; medmindre andet er aftalt for den specifikke byggesag.
- Hvis der er åbne fakturerer, sender I kontoudtog med alle udgifter fra den pågældende måned, så vi har dem til månedsafslutningen. Når saldoen er afstemt med os, laver vi betalingen til rette tid.
- Månedsafslutningen laver vi cirka 5 hverdage efter måneden er ovre. For at vi kan komme gennem samtlige fakturaer for måneden, har vi brug for at:
- I fakturerer os max 2 hverdage efter levering.
- I hurtigst muligt sender et kontoudtog, når I selv har faktureret for måneden – og helst inden 5 hverdage.
- I sørger for, at alle fakturaer har det rette entreprisenummer og det fulde navn på ordregiveren. Hvis ikke information om entreprisenummer er angivet, vil fakturaen blive sendt retur til kreditering og efterfølgende omfakturering.
Hvis I har spørgsmål til vores fakturering og betalingsbetingelser, kan I altid kontakte os via mail regnskab@atlmontage.dk